Ziggo Dome Member Club | Live Avenue | Winter 2018/'19
VENDIT R-ETAIL & WHOLESALE SOLUTIONS Wie bij Eric van Jarwaarde, CEOvanVendit, over de vloer komt, wordt vanaf seconde 1 indewatten gelegd. Het lijkt deMember Clubbenaderingwel! Zijnbedrijf verzorgt vanuit Rotterdamcomplete automatiseringssystemen voor retailers en groothandels van allerlei pluimage. Zijn klanten kunnen ophun eigen locatie les krijgenomhet systeemperfect te kunnenbedienen, maar eenbezoekje aan deAcademy inhet Vendit pand is ook zeker demoeitewaard! NATHALIE NUITEN PRO SHOTS / TOIN DAMEN Een Rotterdams bedrijf in de Member Club van de Ziggo Dome, voor een beetje muziekliefhebber totaal niet vreemd. En dát is Eric van Jarwaarde op zeker. Zodoende ook dat hij een jaar of zes geleden overstapte van de Businessclub in Ahoy naar de Ziggo Dome. “Ik blijf veel in Ahoy komen voor beurzen, het ABN Amro Tennistoernooi en natuurlijk het North Sea Jazz , maar ik wilde toch wel heel graag de grote namen uit de muziekwereld blijven zien. En dat kan in de Ziggo Dome. We begonnen bescheiden met twee stoelen, maar inmiddels hebben we er acht. Al twee keer hebben we ons bedrijfsfeest ook bij een concert gehouden. Een concert bezoeken met de partners erbij en dan een nachtje in het naastgelegen Jaz Hotel, voor onze groep bleek dit het perfecte uitje.” Service Vendit is dé expert op het gebied van kassa- en verkoopsystemen, die koppelen met webshop, voorraden, boekhouding en ook uitgebreide management rapportages opleveren. Eén systeem voor het geheel en toepassingen specifiek per branche aangepast. Volledige automatisering offline én online. De focus ligt dus op service voor de Vendit klant, vaak een winkelier of groothandel in welke grootte dan ook, maar ook op het gemak voor de klanten. Dan is het extra speciaal dat Van Jarwaarde als expert aangeeft dat hij vooral de service in de Ziggo Dome zo enormwaardeert. “Het concept voor de Members is echt helemaal af. Van het parkeren tot het prima eten, de goede bediening, alles. Wat ik enorm prettig vind is de mogelijkheid om je relaties uit te nodigen maar ook om hen zelf naar een event te kunnen laten gaan. Wij krijgen dan keurig de kaarten, benodigde bandjes, dinervouchers, bitterbalbonnen etc in officiële enveloppen. Wij maken deze zelf dan nog iets persoonlijker met uitleg over de ingang, een advies als verzamelplek, al dat soort dingen. Het niet gebruikte tegoed voor drankjes blijft bij ons, je hoeft niet steeds passen of kaarten weer terug te vragen van je relaties. Ze snappen het echt. Buiten het niveau van de artiesten is ook de verzorging absoluut van topkwaliteit.” Ontwikkelingen Wie een bezoek brengt aan Vendit in Rotterdam, treft eigenaar Eric van Jarwaarde in zijn kamer net achter de verkoopbinnendienst, planning en receptie. Niet ergens achteraan, maar midden in alle hectiek in een bedrijf met extreemweinig verloop in personeelsbestand. “We zitten hier in dit pand nu 10 jaar en dit is precies zoals ik het voor ogen had. De vlucht die de ontwikkelingen in onze branche zouden maken sinds ik dit bedrijf 20 jaar geleden overnam had ik niet kunnen voorspellen. Dat we een maatje groter zouden worden had ik wel verwacht, maar niet dat we nu ruim 50 man rond zouden hebben lopen. Sommige medewerkers zitten hier nog van voor de tijd dat ik Vendit overnam. De automatisering heeft zoveel mogelijk gemaakt, voor grote en kleine winkeliers, alsook de groothandel en de ontwikkeling blijft doorgaan. Dus blijven wij ook doorgaan en eigenlijk nog steeds met in de basis dezelfde mensen.” Jip en Janneketaal Trots laat Van Jarwaarde het Jubileum magazine zien dat Vendit onlangs uitgaf naar aanleiding van haar 30 jarige bestaan. Wie het blad doorbladert ziet meteen de grote variatie aan klanten van deze organisatie. Van grote landelijke ketens tot een lokale juwelier, het maakt voor Vendit niet uit. “85% van ons programma is eigenlijk hetzelfde. We begonnen ooit met kassasystemen, nu gaat het veel verder dan dat. Maar iedere M ember uit R otterdam : 82
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=