Ziggo Dome Member Club | Live Avenue | Najaar 2019
mooiste koffies) we onze koffie. Het branden van koffie is vakmanschap en passie, waarbij de nodige ervaring en kennis komt kijken om het beste uit de koffieboon te halen.’ CONCEPTEN ‘Pelican Rouge is een onderdeel van de Selecta Group geworden. In Europa zijn wij marktleider op het gebied van koffieconcepten, fris-, snack- en fresh food oplossingen. Verspreid over 16 landen in Europa worden dagelijks meer dan 12 miljoen mensen voorzien van heerlijke koffie op het werk, in de horeca of onderweg. In Nederland zijn we momenteel de tweede grootste koffieaanbieder in alle segmenten, maar kloppen we hard aan de deur van nummer 1. Wij zijn als Selecta onderscheidend, omdat we iedere doelgroep een passende koffieoplossing kunnen bieden. Naast het bijzondere horecasegment heeft Selecta een sterk aandeel in de zakelijke dienstverlening. Binnen dit segment bieden wij een aantal top koffieconcepten aan, waarbij het Starbucksconcept en de Lavazza koffie als high-end oplossingen worden gezien. Er is een duidelijk verschil in propositie tussen onze concepten, maar één ding blijft hetzelfde: wij willen als koffiepartner onze klant maximaal ontzorgen en in alle facetten de juiste oplossing aanbieden. Niet alleen wat de klant wil, maar net zo belangrijk: wat hij nodig heeft. Dit doen wij met hart en ziel, met passie voor ons product en met liefde en enthousiasme voor ons vak. Niet voor niets is onze slogan: ‘Make the day work’’, aldus Raedts. ‘Wij willen niets liever dan de consument in aanraking laten komen met ons merk én onze kwaliteitskoffies. Die liefde en zorg voor ons product voeren wij ook door naar onze klanten. Koffie staat in ons bedrijf nooit alleen. Het gaat ook om de machine en service, maar ook om training en operating. Wij begrijpen dat goede koffie op het werk van groot belang is voor een hoge medewerkerstevredenheid en hoe belangrijk het voor een horecaondernemer is dat de gast van onze klant – de ondernemer - een tweede of zelfs een derde kopje koffie bestelt.’ Wilbert Raedts is verantwoordelijk voor het segment Horeca. ‘Voor dit segment hebben we drie collecties ontwikkeld: onze Heritage collectie, Natural collectie en Classic collectie. Onze premium Heritage collectie bestaat uit drie verschillende koffies. Koffies speciaal voor de horecaondernemer die zijn gasten iets bijzonders van topkwaliteit wil serveren, hebben onze brandmeesters een geweldige single estate koffie en twee hoogst spectaculaire blends gebrand, afkomstig van koffieplantages uit Brazilië, Ethiopië en Nicaragua. Daarnaast kennen we een – steeds grotere - groep ondernemers die inzetten op duurzaamheid. Voor die doelgroep hebben we onze Natural collectie . De blends in deze collectie zijn dubbel gecertificeerd: biologisch en Fairtrade, maar tevens ook CO2-neutraal. Dus in feite driedubbel gecertificeerd. De Natural collectie bevat een schitterend servies, lean and green, speciaal ontwikkeld voor de milieubewuste gasten. Tot slot onze Classic collectie . Deze collectie bestaat uit drie koffies, gebaseerd en ontwikkeld op de klassieke Pelican Rouge-waarden. Dit zijn kwaliteitskoffies voor een betaalbare prijs die qua smaakprofiel perfect voldoen aan het mainstream koffielandschap in Nederland. Voor alle collecties geldt dat de koffie geschikt is voor (horeca)ondernemers die hun klanten koffie van topkwaliteit willen serveren, waarbij passie, beleving en liefde voor koffie voorop staat.’ Partner Ziggo Dome LiveAvenue Where Business Meets Music • Najaar 2019 59
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=