Live Avenue - Zomer 2018
Om die reden had Touch Creative bedacht dat ING Rijswijk op een sympathieke en vernieu- wende manier zou gaan bedanken voor hun loyaliteit. Dat werd dus Blij met Rijswijk. “We hadden een uitgebreid programma op 1 dag, in alle lokale huis-aan-huiskranten stond het programma in de week voorgaand aan het event. De stemming voor het beste MVO pro- ject heette de Blije Stemming, alles was aange- past aan het thema met als doel van ING nog meer een lovebrand te maken. We hebben als bureau alles zelf gedaan, van de campagnes tot het eindfeest op het centrale plein in Rijs- wijk. Dat geef net zo’n kick als meewerken aan een evenement als Ladies of Soul of een goede campagne bedenken voor Beemster Kaas.” Optredens In het eerste jaar van de Ziggo Dome ging Paul naar vrijwel alle optredens in de Ziggo Dome, dat is nu inmiddels wel genormaliseerd. “Maar iedereen vindt iets leuk van muziek. En als mijn klanten er zijn, dan zorg ik dat ik er ook ben. Gaan we lekker eten of borrelen vooraf, kan ie- dereen daarna lekker naar het concert kijken. Ze hebben dan echt niet de hele avond last van mij, ik check even of ze lekker zitten en breng wat te drinken, maar van een concert moet je lekker genieten met je eigen vrienden of fa- milieleden. Wij nodigen klanten daarom ook het liefst uit met partner. Regelmatig adviseer ik mensen een Member Club lidmaatschap te nemen, mijn gevoel zit ook vaak bij de Ziggo Dome. En andersom vraagt Ziggo Dome mij vaak bij een gesprek over een evenement of concept, we begrijpen elkaar als partners erg goed.” Creativiteit En waar is dit team, zoals in de inleiding ver- meld, dan zo creatief in? Uiteraard in talloze campagnes en activaties voor grote A-merken. En te gekke start-ups. Maar ook hun kerstca- deaus bijvoorbeeld. Saaie relatiegeschenken kent Touch Creative niet. Maanden wordt er ge- werkt aan weer een origineel cadeau voor hun vaste klanten. Inmiddels loopt het wel enigs- zins uit de hand, op een goede manier dan. Vorig jaar december kregen de vaste relaties een tafeltennistafel voor in hun bedrijfskanti- ne. Paul lachend: “Communicatie begint vaak met een goed gevoel overbrengen. Dat wil elk bedrijf, maar het lukt vooral de Ziggo Dome elke avond.” 53 Live Avenue Where Business Meets Music • Zomer 2018 Partner
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=