Live Avenue - Zomer 2018

39 Live Avenue Where Business Meets Music • Zomer 2018 MediaBookers en Digitalbrixx.nl Abovo Media blijft zich ontwikkelen, dat blijkt wel uit de onderdelen MediaBookers.nl en Digitalbrixx.nl . Bij de eerste kunnen bedrijven zelf een compleet mediaplan samen- stellen, alles met ondersteuning van de mensen in het pand in Hoorn. Met Digitalbrixx.nl bieden de heren een uiterst complete dienstverlening aan om als bedrijf het maximale te halen uit online adverteren. Een zogenaamde one-stop-shop voor digital advertising. Bedrijfsprofiel spelen we nu ook in de Champions League wat online media betreft. Toen we begonnen lever- den bedrijven bij wijze van spreken nog zelfge- maakte advertentietjes voor de huis-aan-huis- kranten aan via de fax. We zijn eerst gestart om voor onze klanten alles op dit gebied zo efficiënt mogelijk te maken, vooral in de driehoek crea- tie, inkoop en inzet. De digitale wereld heeft ons daarnaast zoveel nieuwe mogelijkheden en uniek aan te bieden diensten gegeven. Waar we in de regio begonnen, werken we inmiddels voor bedrijven uit het hele land. De bekendste zijn wellicht Action en Basic-Fit. De kunst is om bij elke doelgroep met de juiste boodschap bij de klant in beeld te komen. Er zijn tegenwoordig zoveel platformen: Radio, TV, Facebook, Kran- ten, Folders, YouTube, Google; privacy wetge- ving is inmiddels eenmust, maar er kan nog heel veel. Welk media type is het meest geschikt en succesvol voor welke klant, dat blijft elke dag weer een interessante puzzel die nooit hetzelf- de is.” Wat heeft julliebij deMember Clubgebracht? “We zijn allebei gek op sport en muziek en je merkt in persoonlijke gesprekken met klan- ten natuurlijk ook vaak wat zij mooi vinden. Als daar een raakvlak zit is het echt bij- zonder om samen naar een wedstrijd of een concert te gaan. We hadden altijd business seats bij Ajax en AZ en kwamen bij beide clubs met heel veel plezier. Vorig jaar heb- ben we besloten om de kaar- ten bij AZ, met pijn in het hart, op te zeggen en over te stappen naar de Ziggo Dome. Dat bevalt ons tot nu toe perfect, we hebben echt al heel wat onvergetelijke avonden meegemaakt. Vooral de mogelijkheid om voor een bepaalde avond meerdere kaarten te bestellen is erg leuk, kunnen we ineens met een groep collega’s of relaties naar een concert dat al lang een breed uitverkocht was. Je ver- rast mensen dan echt, ze kunnen een artiest gaan zien die ze goed vinden terwijl ze dachten dat er geen kaarten meer zouden zijn.”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=